tisdag 24 augusti 2010

Latina

Sitter just nu och pluggar latin. Väldigt mysigt språk :)

Igår var Billy här och myste med mig. Vi glodde på Hook och åt tsatsiki, mums..

Gjorde faktiskt klart Engelska C uppdraget igår och skickade in ett annat. Satt ute på altanen hela dagen och hade det stek. Pluggar lixom bättre där ute om jag ska skriva uppsatser och grejer.

Men till det roliga! OM en vecka flyttar jag!! :D Och på torsdag nästa vecka åker jag och Amanda iväg på roadtrip ännu en gång för att hämta hem lille fnussen! Det enda jag ska köpa mer till honom innan dess är hundmat och skålar :) Har köpt koppel och halsband och sen har jag en jättestor mysig filt han ska ha som säng :)

Nu måste jag springa och klä på mig. Jesper kommer hit snart och myser med mig i några timmar :)

Toodles!

xoxo

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar