onsdag 11 augusti 2010

Hemlig snöstorm?


Kan ju bara säga att min dröm inatt var en hel jävla BRA bok! Ritade ner allt när jag vaknade i morse. Ska nog ta lite av det och lägga till det i min bok. Riktigt bra stuff!

Just det! Har glömt skriva om när jag och Amanda var nere i Tomelilla i lördags!
Amanda hämtade mig i stan vid 12 tiden, vi åkte till McDonalds och åt frukost sedan bar det av söderut! Tjejsnack och skratt hela vägen ner! Vi såg några roliga "djur-skyltar" på vägen hehe :P
Väl framme gick vi igenom en ladugård, sen ut på en innergård typ. Och OJ så söta! Alla valpar var så otroligt gulliga! Bestämde mig för den största och mysigaste av dom, så honom hämtar vi om tre veckor :D Har redan bestämt namn: Lucifer. Efter svartängeln i bok 29 :)
På fredag ska jag och Amanda till Grizzly och köpa koppel och halsband till bebisen :)

Nu ska vi se här.. Min planering för resten av veckan:

Torsdag: Universeum med familjen
Fredag: Bebisshopping och jobb senare på kvällen
Lördag: Jobb hela dagen
Söndag: Lediiiig

Pluggar just nu Etik och Livsfrågor samt Engelska C. Ska nu återgå till detta så jag kanske blir klar ikväll med ett uppdrag. Om inte mamma vill kolla på Sex and the City med mig? Hmm..

Nej tack, jag kör.

Toodles!

xoxo

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar