torsdag 9 september 2010

Mahaaaa

Har precis ätit och varit ute med Lucifer. Snart kommer Jesper hem så ska vi gå och tvätta sedan kommer Amanda hit en stund :) Och i eftermiddag kommer Billy så ska vi köpa färg och färga mitt hår :D Spännande!

Fan här är sladdar överallt på golvet, internet är konstigt och jag är så jääävla trött. Men Lucifer sover i alla fall hela natten :) Det är härligt, även om jag måste gå upp halv 8 varje dag. Men men, vad gör man inte för lilla fnussis?

Vi tog ett äventyr till stan igår och åt med Billy. Det var jobbigt tyckte han, haha.

såhär brukar min dag med hunden se ut:

1. 0730: Gå upp, ut med Lucifer.
2. Lägga hans mat i blöt.
3. Sätta mig och kolla på Jims värld samtidigt som jag äter frukost.
4. 0800: Ge Lucifer mat.
5. Gå ut med honom.
6. Hitta på något spännande under dagen som han får följa med på, så sover han gott på natten sen.
7. 1230: lägga maten i blöt.
8. 1300: ge Lucifer mat och sen ut.
9. Sova, kissa, sova, kissa...
10. 1930: lägga mat i blöt.
11. 2000: Ge Lucifer kvällsmat.
12. Gå ut och gå.
13. 2200: sista kisspromenaden för natten.
14. 2230-2300: Sova.

Sen börjar allting om igen :)

Det är jobbigt med valp men det gör inget :)

Nu ska jag invänta Jesper inför tvättningen!

Toodles!

xoxo

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar